Open, veilig en samen

WERELDwijs is een open en veilige basisschool waar kinderen zichzelf in een vertrouwde omgeving kunnen ontwikkelen.

Op WERELDwijs leggen we de goede basis op het gebied van taal, lezen, rekenen en schrijven. Aandacht voor bewegen, kunstzinnige oriƫntatie, creativiteit en natuur hoort daar ook bij. Of ze nou in de onder- of bovenbouw zitten, alle leerlingen kennen elkaar en dat geldt ook voor de leerkrachten; zij weten in welke groep ieder kind zit.

Goede sfeer

Naast aandacht voor de goede basis, hebben we ook aandacht voor de dynamiek in elke groep. De leerkrachten hebben oog voor hun leerlingen, weten waar ze vandaan komen en weten daardoor ook waarom kinderen op een bepaalde manier kunnen reageren. Dankzij de goede sfeer en de goede balans in elke groep, zien we dat de kinderen het op WERELDwijs naar hun zin hebben en zichzelf durven te uiten. Daar zijn we trots op!